Последователи

четвъртък, 30 май 2013 г.

Книгоразделител

В днешната ми публикация ще покажа  един книгоразделител,който изработих специално за  Таня по случай една година от създаването на нейният блог.
Честита блогогодинка Танче! Пожелавам ти  творческо вдъхновение и реализация на всички твои идеи и още много блогогодинки :)
Доста се чудих какви цветове да избера за моя проект, защото от скоро попаднах на блогът на Таня , не се познаваме с нея, и нямах ни най -малка представа  какво би й се харесало и на каква цветова комбинация да заложа .В крайна сметка, реших да ползвам тюркоазено синъо ( цвят , който ми е много на сърце ) и една от любимите ми феички.
Няма да скрия, че  изработката на този книгоразделител беше малко предизвикателство за мен , защото  аз обичам по моите проекти да има повече елементи, а тук нямаше как да добавям цветенца и други 3 D джунджурии .В крайна сметка, обаче нямаше как да пропусна моята запазена марка- перцата :) Е , добавих само 2 малки, които смятам, че придадоха  нежен и приятен завършек на моят проект.Смятам, че се получи добре.
Танче, надявам се и на теб да се е харесал. Очаквам да се свържеш с мен на  имейл vania_art_studio@mail.bg  или на  страничката ми във фейсбук за да ми дадеш адрес на който да ти изпратя книгоразделителя :)

Ето и снимки на самият него :)


Тук снимката не ми се получи много добре, има лек синкав отенък незнайно защо, явно светлината не беше добра .


Близък план на крилцата ,които са минати с  брокат за повече разкош :)


Ето и гръбчето  :)


Spectrum Noir Colors:
Skin: FS2,9 TN1,2 ,FS3
Hair: EB7,EB8,TN7,GB8,TN4
Clothes: BT1,BT2,BT4,IB2,BT7,BT5
Wings : GG2,BG5,BT2,CT4
Background: GG2,GG1
 White gel-pen


               http://tangenta77.blogspot.com/2013/05/blog-post.html

Случайно попаднах на това предизвикателство ,ще го включа и  тук http://stampingwithdragon.blogspot.com/2013/05/stamping-dragon-challenge-tags.html

6 коментара:

  1. Фантастичен е! Искрено се любувам на творбите ти и вече разпознавам стила ти - перфектно оцветяване, силни и чудесно хармонизирани цветове, красиви картинки на феи, перфектни и детайли и перца (задължително)- истински разкош и феерия. Трогна ме с участието си в моята първа блогогодинка. Благодаря!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За мен беше голямо удоволствие да се присъединя към твоят празник :) Радвам се , че моят книгоразделител ти е харесъл и сърдечно благодаря за милите думи :)Ако нямаш нищо против бих искала адрес на който да го изпратя :)

      Изтриване
  2. Много е красив и фееричен!

    ОтговорИзтриване
  3. Великолепен е, в любима за мен цветова гама! разкош!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси много! И на мен тези цветове са ми любими ;)

      Изтриване