Последователи

неделя, 3 юли 2016 г.

Кутия за сватба с бонбони Мерси

Привет !
Днес ще покажа кутия за сватба , която правих наскоро.Кутията съдържа бонбони Мерси и свитъци със закачливи въпроси към младото семейство.Към нея изработих и плик за паричен подарък в същата цветова комбинация .Ето ги и тях :












По принцип в моите проекти не използвам ММ техника, но тук реших да не обличам кутията и да запазя оригиналната й опаковка, поради което се наложи малко намеса от моя страна.За разкрасяването на капака и на долната част на кутията ползвах  паста и отгоре поръсих с прозрачен брокат- на живо стои много нежно, но на снимките мисля, че не се забелязва .За първи път ще се включа в предизвикателството на Картишоците- за мен лятото е свързано главно със сватбеният сезон , ето защо и моят проект е на такава тематика.Ако момичетата преценят, че кутията ми не отговаря на условията за участие може да ме изтрият :)

Другото място където ще покажа този сет е Кард мания.Тук дантела няма, но пък съм изпълнила другото условие за перлички :)

И на последното място , където ще се включа е Картичкофурии -Предизвикателство 303

Това е от мен  !
До нови срещи :)


1 коментар:

  1. Ваня,добре дошла си в предизвикателствата на Картишок и ти благодаря за показания вкусен шоколадов проект

    ОтговорИзтриване