Последователи

понеделник, 3 март 2014 г.

Mixed media - Anything But a Card – Winter and/or Slap it On

Ето ме отново тук :)
Първо искам да честитя националният празник на всички българи !
И след това да пристъпя към повода за днешната публикация - Новото предизвикателство в блога на Crafty cardmakers.
Темата ни там е Mixed Media.Това е нещо, което до сега не бях пробвала и честно казано не ми е много по вкуса .Цялото това мазане и плескане ,определено не ми допада.
В крайна сметка това , което се получи при мен май не  е точно ММ , но каквото такова  :D
Първоначалният цвят на кутията беше червен, но пропуснах да го снимам.Боядисах я с няколко слоя бяла акрилна боя.После мацах с кафява и златна, дистресвах с мастила, шкурих .....докато накрая се получи този състарен ефект.Е, мога да кажа, че долу горе съм удовлетворена от резултата, поне е по -добре отколкото червена  :D


Дъното на кутията декорирах с органза :


И после дойде ред на капака.Там беше едно кипрене.....Сложих парчета от една стара покривка, минах отгоре пак с акрилна боя.Добавих цветя , които правих от кафяви опаковъчни торбички, малко изкуствени розички, листа от последния шаблон , който купих преди дни, розички , направени от органза и от пандела, перли..толкова много неща натрупах, че дори вече не помня какво слагах хихи :)
Накрая, когато бях готова, намацах на места с бяла акрилна боя.Ето и резултатът от цялото това плескане :



Тук може да се види по- отблизо цветето от кафявата хартия:






Преди и след :



Това беше от мен за днес !
Успешна седмица на всички и до скоро :)






http://zabavlqtelstvo.blogspot.com/2014/03/blog-post.html


1 коментар: