Последователи

понеделник, 31 март 2014 г.

Първа блогогодинка

                                   Здравейте феички !

            Точно преди една година на 31 март стартирах моят блог . Поводът за първата публикация беше комплектът който направих за Роси във връзка с инициативата "Предай нататък" и който включих тогава в прекрасната игра на Shme " Интернет приятелство" :) С този проект бях в ТОП 3 на INCY WINCY.Това беше първото ми отличие и е безмислено да Ви споменавам колко много се радвах тогава :D Като малко дете :)

             За изминалата година се случиха много неща.
.Бях поканена за дизайнер в няколко екипа от чужбина.За мен беше истинско предизвикателство и удоволствие да работя с тях, но поради многобройните ангажименти струпали се напоследък реших, че е време да се откажа , защото просто нямам това свободно време както преди.Все пак реших да си запазя дизайнерското място в един от тиймовете.Това е мястото където работната програма е най- организирана, имаме свобода при изработването на нашите проекти и участието ми там е истинско удоволствие , а не по задължение :)
Участвах  в много предизвикателства и моите проекти бяха достойно отличени :D Понякога победители, понякога в ТОП 3, но всяко едно от тези отличия ми е еднакво скъпо :)

           През последните месеци се запознах с много дами,които имат същата мания като мен :D Наистина е удоволствие да споделиш хобито си с хора , които имат сходни на твоите интереси , хора с които може цял ден да обсъждаш дистреси, шаблони, печати и какви ли не крафт щуротии :D

            Честно казано съчиненията , не са ми силната страна.Винаги съм казвала на моя син, че предпочитам да реша 20 задачи по математика, вместо да ме мъчи с теми по литература .Ето защо  винаги моите постове са били телеграфно кратки .Мисля  и сега да е така и да спра да Ви отегчавам и да пристъпя към повода за днешната публикация - играта по случай първата ми блогогодинка .

            През изминалата година се включвах в празниците на някои от Вас и мисля, че сега е редно и аз да си върна жеста, като организирам игра,в която всеки който има желание може да участва :)
Няма да Ви задължавам да правите каквото и да било.
          -Ще се радвам ако харесате страничката ми във фейсбук ,но не защото Ви задължавам, а защото харесвате нещата които правя.
          -Ще ме зарадвате и ако сте в списъка с последователи на блогът ми, което ще е знак, че желаете да следите новостите свързани с мен :)
         -Няма да Ви ограничавам с тема и проект , защото зная, че най-добре се получават нещата, когато са изработени с желание и от сърце.Вие решавате дали да бъде картичка, таг, кутийка, албум или нещо друго -
         -Няма да Ви задължавам да ми изпращате нещата с които участвате, но за мен би било удоволствие да се докосна до Вашите красоти.Тези от Вас ,които желаят да ми изпратят проектите си може да ми пишат на лични във фейсбук.Който не знае профилът ми може и на страничката ми във фб, или на имейлът, който е написан по-горе на заглавната лента на блогът ми.
         - Имате право на 3 участия
         -Имате 1 месец на разположение за творене :)
         - Ще се радвам ако споделите тази снимка, така повече хора ще може да разберат за играта и ще участват



                                                           

              -  За сега няма да качвам снимка на  наградата, защото все още не съм решила със сигурност какво ще бъде, а и искам да бъде изненада.Ще включва хартии, пандели, дантели,печати, копчета, камъчета и най -различни други джунджурии, които ще може да използвате във Вашите проекти.Със сигурност няма да бъде само една .Ще се постарая да зарадвам възможно най -много хора :)

 Надявам се линкито да работи, защото за първи път ми се налага да го ползвам .Дано да съм направила нещата както трябва и всичко да е ок :)

                       Това е за сега от мен. Заповядайте да се забавляваме заедно !
                                 Пожелавам успех на всички , които ще се включат .

21 коментара:

  1. Единственото, което никога не спира, това е времето. Честито, Ванче! За мен винаги е удоволствие да надникна при теб и, разбира се, ще се пробвам да участвам. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти Биби :) Ще се радвам ако намериш време да участваш :)

      Изтриване
  2. Честита блогогодинка, Ванче! Пожелавам ти да си здрава, много щастлива и обичана и вдъхновението винаги да бъде с теб! Ще участвам с удоволствие. Целувки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Добре си дошла , Роси ! Чакам с нетърпение да видя пак в какъв филм ще ме вкараш :D :D :D

      Изтриване
  3. Честита блогогодинка и от мен! Пожелавам ти много здраве, вдъхновение и успехи. Нека това прекрасно местенце винаги да грее изпълнено с красоти! С удоволствие ще се включа в играта :))) Поздрави. Мира

    ОтговорИзтриване
  4. Мила, Ваня, честита блогогодинка! Макар че аз отскоро съм в блогопространството, отдавна следя твоите прекрасни творения! Продължавай все така! Пожелавам ти много вдъхновение и успехи!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти от сърце ! Незная колко отскоро си в блогопространството, но с ръка на сърцето мога да кажа, че бързо напредваш и картичките, които правиш са наистина невероятни :)

      Изтриване
  5. Честита блогогодинка Ванче :* желая ти много здраве, много вдъхновение и повече птици из Сливен :)) (за перата, нали се сещаш :)) Много харесвам работата ти и не мога да повярвам че се занимаваш с това само 1 година. Желая ти успех и много усмивки :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти мила , Веси ! Все още се намират птици из Сливен, но незнайно до кога хихих :)

      Изтриване
  6. Ване, честита ти блогогодинка! Пожелавам ти много творчески успехи и несекващо вдъхновение!

    ОтговорИзтриване
  7. честита годинка:) Много вдъхновение и прекрасни творения!

    ОтговорИзтриване
  8. Вече съм последовател :)! Честита Блогогодинка! Да си жива и здрава!
    Ще се включа в играта!

    ОтговорИзтриване
  9. Честита първа годинка на блога ти! Желая ти да имаш достатъчно време за любимото хоби и да продължаваш да ни радваш с красивите си творби!
    Прегръдки, Ани

    ОтговорИзтриване
  10. Честит празник! Много радост, вдъхновение , красота и усмивки!

    ОтговорИзтриване
  11. Честита Блогогодинка! Още дълго да ни радваш с прекрасните си проекти и много рождени дни да отпразнуваме заедно! Бъди вдъхновена!

    ОтговорИзтриване
  12. Ох добре че е адашката,че не съм разбрала че празнуваш......
    Честита ти блогогодинка!
    Много вдъхновения и много прекрасни творения ти желая!

    ОтговорИзтриване